PM, metodval, hermeneutik/fenomenologi, ansats, urval...

Hujjedamig vad man blir yr i mössan av alla dessa ord.
Vad ska vara var? Kan man kombinera detta? Vad händer om man...? Kan man skriva då? Låter det konstigt nu? Det är inte det lättaste att skriva ett PM till en C-uppsats, det vill jag lova. Men klokare ska man väl bli...
Jag och Helena sitter på bibblan och blir alldeles snurriga av vad det är som ska göras, eller inte göras. Kanske vigör för mycket nu eller, hon sa ju faktiskt 4-8 sidor. Det borde vara såhär, men jag vet inte.
Vi har varit duktiga och fixat en hel del iallafall och jag tror(!) att vi är på god väg. I annat fall får magistern klaga och så får vi göra om, göra rätt. Vi brukar ju inte ha så mycket tur vad gäller förståelsen inför uppgifterna. Men vi har fått en tapperhetsmedalj av självaste magistern så den lever man på, även nu. Hoppas lyckan håller i sig...

Om en timma är det möte, sen hem till F! =)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback