Rastenlos

Har precis ätit lunch bestående av köttbullar och makaroner. Det var faktiskt gott, även om jag äter det ganska ofta.
Är rastlös, eller trött, jag vet inte riktigt...
Känner för att shoppa lite, hade vart kul. Men jag vet inte vart jag ska isåfall och med vem. Pratar med Joel nu och han verkar faktiskt lite sugen på detta hehe. JAAAA, han ville, hehe. Blir lite shopping i vbg nu då hihi, vad kul! Ska försöka hitta nåt snyggt till festen imorgon hos Marta! Ska bli najs!

Idag har jag vart uppe med tuppen och haft två lektioner på gymnasiet. En lektion i smink för tvåorna och treorna där jag lärde dem hur man lägger en grundsminkning som tål strålkastarljus och svett. Den andra lektionen planerade vi en föreställning och jag hittade en scen som dem fick öva repliker till. Tror det kan bli grymt, bara inte den ordinarie läraren dissar mina nya idéer och tar bort det. Eleverna gillade iallafall det, så dem kommer nog stå fast vid vad dem vill göra. Ibland är det väldigt svårt att vara vikarie...

Ikväll ska jag nog hem och hälsa på mamma och pappa. Var längesedan vi sågs, i lördags. Ja, det känns väldigt längesedan. Måste hem och leta upp några intyg som ska kopieras och skickas in till alfakassan så jag förhoppningsvis kan få ersättning nu när jag går arbetslös, eller vad man ska kalla det. Tycker att jag har massor att göra hela tiden ändå, som tur är.

Var på möte med ungkulturcoachen idag och jag ska ingå i en projektgrupp nu så det ska bli kanonkul!

Time for shopping! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback