Härlig måndagmorgon!

Det är inte varje måndagmorgon som jag vaknar och känner mig lycklig! Ofta har jag enmassa fullbokat och som ska fixas med och så är helgen över. Men idag har veckan börjat bra! Vaknade vid åtta med min härliga sambo/särbo bredvid mig. Satte på "vakna med the voice" och mornade oss med enmassa härligt morgonmys. Ja, man får ta vara på de stunder som erbjuds då helgerna går fort. F börjar inte skolan förrän vid middag idag så dem behövde inte åka förrän tio. I vanliga fall brukar han åka vid fem sex på måndagmornarna.

Vi åt en lång frukost ihop och han packade sina grejer. När han åkt iväg och man blev ensam igen (vilket alltid gör lite ont i hjärtgropen) så började jag fixa med lite grejer som måste fixas med. Bla.a. ringde jag alfakassan och fick koll på vad som ska göras härnäst. Hoppas hoppas att jag kan få lite pengar därifrån! Sen har jag ringt gävle högskola för att fixa med inty, men som vanligt är det ingen som är nårbar. Nu har jag suttit med lite mail och bokat in ett möte med Helen i eftermiddag. Blir fix och upplägg inför UKM som är på lördag!
www.ukm.se

Nu sitter jag här med blekskenan i munnen och försöker inte dregla för mycket. Känns som att det börjar bli reslutat av detta. Ska hålla på några dagar till så får vi se. Sen blir det väl att fixa med underkäken med. Börjar med överkäken för att se om det blir nåt resultat. Spännande!

Veckan ser bra ut! Jag ska försöka ta mig i kragen och fixa mig ett sommarjobb. Är sugen på att jobba med nåt nytt i sommar. Så det är vad jag satsar på nu. Ska kanske söka in till ett par utbildningar med. Lite inne på specialpedagogik. Gillar den pedagogiska biten och tror det kan vara schysst (vet att det inte stavas så egentligen) att kombinera specialpedagogiken med dramapedagogiken. Och så är jag sugen på att lära mig mer inom pedagogik!

Ska försöka hinna med några träningspass också! Imorgon är det jazzdans igen! =)
Förra veckan blev det tre gympass, ett simpass, ett jazzdanspass och långpromenader. Inte konstigt att man fick så mycket energi då det var kanonväder hela förra veckan! Håller tummarna för att det ska bli samma lika denna vecka!

Nu ska jag fixa vidare här, sen möte, sen träna och en lugn kväll! Hoppas Magnus vill hitta på nåt ikväll!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback