Jag har fått JOBB!!!

Jag är nog världens lyckligaste idag!
Jag har nämligen fått jobb!

Det började med att jag var hos Helen (ungkulturcoachen i stan) för att utvärdera UKM som vi jobbat med under några månader. Hon bjöd på fika och jag fick diplom och biobiljetter för att jag ställt upp och hon berömde min insats under UKM. Vi utvärderade festivalen och kom med synpunkter.
Sen frågade hon mig om hur min vår ser ut och jag sa att det var lite av varje, och DÅ erbjöd hon mig ett jobb. Som projektanställd inom kommunen ska jag from. imorgon arbeta med ett dansprojekt fram till slutet av april. Ska bli fantastiskt kul! Är så laddad, glad och upprymd att jag nästann spricker.

Har fått kontor och ska få ett arbetsdator också. Känns så sjukt, som en dröm.
Ja, jag är världens lyckligaste just nu!

Nu ska jag läsa lite om hermeneutik!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback