Jag hyllar dig, Montazami!



Hur kan man ungdå att kolla på Hollywoodfruar när denna fantastiska personlighet är med i rutan?
Jag hyllar Maria Montazami som är världens skönaste blondin!

För att göra världen lite gladare bjuder jag på några citat från kvinnan ovan.




-Tofsar låter så tofsigt!
(tassel som är det engelska ordet för tofs passar mycket bättre)

- Hur många timmar är man vaken? ca 12 eller hur, nej 18. Säg att jag sätter på läppstift 3 ggr i timmen, 3 x 18, så många gånger sätter jag på läppstift.
(om dagen)

- Jag är så lång och stor med hår och allt så skulle jag ha ett rött läppstift skulle det se jätteroligt ut!



Med de orden avslutar jag härmed dagens inlägg!
Hejja Maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback