Krakelspektakel

Halloj!
Helt utmattad halvligger jag nu i soffan och upptäcker att jag varit dålig på att uppdatera er. Sorry!
Jag vet inte vad dagarna tar vägen, trots att jag är "halvt arbetslös" eller vad man ska kalla det.
Har ändå fullspäckat schema, men det blir väl vad man gör det till som det brukar heta.

Började dagen med en långt besök på IKEA med mamma och pappa. Dem kollade på kök och jag handlade lite smått och gott! Blev bla.a. lite ljuslyktor, en växt, tyg till gardiner, en tavla, kuddar m.m.
Ska sy gardiner hade jag tänkt mig. Hittade en apcoolt tyg som jag gillade, så det ska bli mina vårgardiner är det tänkt. Känner jag mig sjökv rätt så kommer det bli att min mamma kommer sy dessa gardiner. Men nu är jag faktiskt vuxen nog att lära mig ett och annat så jag ska försöka fixa det själv!

Efter IKEA-besök så vardet dags att ha lilla teatergruppen (barn 6-9 år). Det var riktigt kul idag och gick kanonbra! Fantastiskt vad duktiga de är trots att de inte är så gamla. Stolt lärare!!!

Efter teaterpasset var det direkt vidare till Falkhalle för att dansa jazzdans! Som vanligt var det otroligt roligt, men jobbigt! Jag börjar lära mig mer och mer och hänger med bättre bland alla termer. Dock lite svårt att hålla reda på alla armar och ben samtidigt bara, men det kommer!

NU måste jag sova!
Berättar mer om helgens bravader en annan dag!


Det var detta tyget jag köpte. Bilden är dock väldigt dålig då tyget är ljusgult och mycket mer färgglatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback