Spring-10

Nu är våren här!!! Äntligen har vi haft tre soliga dagar på rad. Det måste ju bara betyda att våren är här för att stanna! Och snart fyller jag år också, har inte haft en tanke på det förrän här om dagen. Ja, tiden går fort.
Men det är sannslöst vad mycket piggare man blir att vårvädret. När det är mulet och grått så blir jag alltid dödstrött på eftermiddagarna och måste vila en stund. Men de senaste dagarna har jag inte alls haft det behovet, trots att jag har tränat och hållt igång.

Idag började jag dagen med att snooza 20 ggr innan jag gick upp och åt gröt. Slängde på mig träningskläderna och begav mig till gymmet. Idag fick mina ben veta att dom lever så vi får väl se hur pigga dom är ikväll.
Efter gymmet åkte jag hem och åt lasagne. Nu sitter jag och slappar i soffan med tandblekningsmedel i munnen. Jo, jag undrar jag om detta kommer bli nåt resultat. Spännande! Ska göra det några ggr innan det syns. Ja, vi får hoppas och se.

Nu ska jag nog rycka upp mig ur soffan och fixa med lite papper till alfakassan. Sen blir det nog en runda på stan med mamma. Ikväll blir det lugnt!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback