Struktur tack!

Tja!
Jag vet inte vad det tar åt mig idag men min energi tar inte slut.
Jag sov skitdåligt inatt, gick upp halv sex imorse och har jobbat hela dagen.
Efter jobbet var det snabbt hem, dusch och omklädning sen iväg till svärmor på trerätters.
En mycket trevlig kväll ihop med hela F:s syskonskara som innefattade god mat och inbördes tävling på dansmattan (inkopplad till playstation:et). Ruskigt kul hade vi, alla med sina olika stilar. Dock var F hetast ikväll och klarade difficult utan problem. Vad hände egentligen? Nej, det var det nog ingen som anade.

Nu sitter jag och jäser i soffan framför körslaget och väntar på att jag ska bli så trött att jag stupar i säng.
Men här händer dessvärre inte så mycket. Är fortfarande pigg. Jag förstår inte. Med en fullspäckad dag i bagaget borde jag vara helt utmattad, men icke. Antagligen kommer det som en käftsmäll imorgon istället. Ska nämligen upp och jobba imorgon med. Money money, precis vad jag behöver just nu.

Försöker strukturera upp mitt liv nu med allt som händer i vår= strödagar på gekås, jobbet på kommunen, dramagrupperna och c-uppsatsen. Men det ska nog(!) gå. Bara jag får stuktut på det hela. Jag älskar att ha mycket att göra, det är då jag mår som bäst. Men inte utan struktur. Jag vill veta vad jag ska göra när för att få ihop mitt dagliga schema. Och så ska det hinnas med att träna också. Kanske inte behöver träna 5 ggr/veckan som jag gjort hittils men vill ändå hålla igång så mkt dt går.

På måndag är min första jobbdag på kommunen så då får jag nog mer klarhet i hur jag kan lägga upp mitt liv. Ska bli fantastikt kul med ett nytt jobb, projektjobb, så jävulusiskt kul! Kommer bli grymt! Ska visa mina framtassar och visa vad jag går för, hell yeah!

Nej, nu ska jag börja göra mig redo för sängen.
Kanske lägga en ansiktsmask?!?

Iallafall, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback