Veckovild

Det "farliga" med att inte ha ett fast jobb är att man inte har någon koll på veckodagarna.
Idag känns det som måndag. Kanske beror det på att F inte åkt tillbaka till Växjö förrän idag.
Vanligtvis försvinner han på måndagmornarna. Så det har varit en liten extrahelg, väldigt trevligt!

Förra veckan och i helgen var jag i Skövde hos Karro.
I lördagskväll hade vi reunion med gamla tjejgänget från högstadiet.
Vi var hos Hanna och tittade på melodifestivalen, tjötade, kollade i gamla klasskataloger och festade till det lite.
Sen tog vi en taxi in till stan, sju glada tjejer i sina bästa dagar.
På harrys var det galet mycket folk men inte hindrade det oss, nejdå, vi dansade tills svetten rann.
Var ruskigt längesedan jag var ute så det var kul, men roligast var att träffa tjejerna, ja det var riktigt roligt!

Söndagen blev lugn. Mycket filmtittande och godisätande!

I måndags hade vi möte med UKM och så köpte jag mig en Tomas Sabo ring, kanonfin!
På kvällen hade jag Sara och Eva på besök. Blev tjejkväll med taccos och glass med hallon, mums!

Igår besiktigades min bil och den gick igenom, utan minsta problem! Blev så lättad! Köpte med oss frallor hem från Ståhlboms och gott pålägg från ICA som vi festade med till frukost, jag och F. Efter det blev det en långpromenad i solskenet innan det var dags för dramagruppen. På kvällen var det jazzdans, vilket är det bästa och roligaste just nu! När jag kom hem hade F gjort älgfärsbiffar med fetaost och potatismos, riktigt mumsigt. Sen kollade vi på film och åt glass med hallon, min nya paradrätt! ;)

Idag har det varit en fullspäckad dag. Börjde den med tidig träning på gymmet. Sen åkte jag hem, åt snabb lunch och åkte in till biblioteket där jag mötte upp Helena. Vi pluggade i flera timmar och fick enmassa gjort! =) Sen åkte jag hem, åt mellanmål och åkte iväg och hade dramagrupper i tre timmar. När jag kom hem blev det kvällsmat och lite mailande. Nu sitter jag med blekmedel i munnen och hoppas på att mina tänder ska bli vitare. SKa bli mycket spännande att se!

Nu, sova! Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback