25 x 2

Dagen startade med en lång sovmorgon.
Klockan ringde 08:20 men varken jag eller F var så pigga på att gå upp så vi snoozade till 09:20, sen stängde jag av väckarklockan. Vaknade igen 11.20 och tvingade mig upp.
Hur kommer det sig att jag är så trött?
Vi låg uppe sent igårkväll och kollade på Beck på canal+, nån ny film som jag riktigt bra.
Kanske är därför man är så trött.

Fick ett roligt samtal i förmiddags av min kära vän Marta.
Vi ska ha 25-års fest ihop i februari, ska bli fantastiskt roligt! =)
Så nu håller vi på och planera för fullt.
Temat är bestämt, och lokalen är hyrd, maten är spikad och bandet klart.
Så nu är det bara smågrejer som ska fixas.
Skitkul ska det bli!!!

Nu ska jag iväg och gymma med Anna.
Ciao!




































Jag och Marta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback