Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Imorse ställde jag klockan på 06.45.
Hade planer på att åka till motionshuset och morgonspinna.
Men, när klockan ringde var jag på tok för trött för att ta mig upp ur sängen.
Så jag avbokade mig på spinningen, ställde om klockan och sov vidare.

I veckan hade jag fått en uppgift av min kära sambo, eller särbo snarare.
Han bad mig åka och byta hans däck, vilket görs på en firma i stan.
Hade helt glömt detta och dessutom har jag haft tokmycket att göra.
Så det första jag gjorde när jag vaknade imorse var att åka dit.
Men, dem hade stängt.
Vad är det för sätt?

Jag tror dessvärre att han måste ha bilen med vinterdäcken på tills på måndag morgon vilket är helt omöjligt för mig att fixa. Han får väl ta min bil helt enkelt så får väl jag ha hans.

Så jag kan väl inte påstå att jag haft en bra start på dagen,
Nu har jag precis ätit frukost och ska snart åka till Halmstad för jobb fram till 23.30.
Lång dag!

Dags att borsta gaddarna!


När jag bli rik en dag ska jag ha en sånhär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback