Det regnar isbitar!

Kom precis hem efter dagens första träningspass.
Bodytone var det som stod på schemat och det var skitjobbigt, som vanligt.
Vad jag menar med första är att jag kör bodytone tors. morgon och spinning på kvällen.
Egentligen tycker jag inte att man ska träna två ggr på en dag, men min kropp hinner faktiskt återhämta sig bra mellan passen och dessutom är det de två bästa passen på veckan lagda samma dag med de bästa instruktörerna, så vad göra?

När jag cyklade hem efter träningen så regnade det isbitar, det var inte hagel, för hagel är vita och runda. Dessa var små genomskinliga isbitar. Skönt att man inte blev speciellt blöt av det.

Innan träningen var jag på möte med tekniker/vaktmästare på Falkhallen där min danstävling ska vara. Vi planerade hur scenen ska se ut och hur allt ska vara under dagen. Kommer bli toppenbra detta!
Det är så lyxigt att ha tekniker som fixar allt som jag vill ha det.
Jag bad om GRYMT ljus, det bästa de har, det ska vara påkostat och stort. Det ska kännas lyxigt och seriöst.

Just nu är det mycket med jobb, men jag tror inte att jag ska jobba ihjäl mig, är så onödigt.
Imorgon och på lördag är det jobb på NollTreFem vilket ska bli skitkul! Ska även jobba där ett par dagar nästa vecka. Gör mig ingenting med de extrapengarna och dessutom på något som är så roligt!

Nu ska jag stoppa nåt i magen!
Ciao!


Snyggt scenljus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback