Dr Jones, Jones, calling Dr Jones

Kom precis hem från doktorn.
Har börjat tröttna på att hosta mig till sömns och vakna om nätterna p.g.a. min hosta.
Så nu har jag fått hostmedicin, med morfin, så jag får bara dricka den på kvällen, för jag kommer somna av den.
Mamma tål inte den, hon fick typ magkatarr så vi får väl se om det går bättre för mig *kniper ihop tummarna*.
Kanske är bra medicin med tanke på att jag både hostar och har svårt för att somna, hotmedicin och sömnmedel i ett.

Jag har läkarskräck, eller kanske inte egentligen, men jag har inte så bra tidigare erfarenheter av doktorer på vårdcentraler. Men jag fick en superduper doktor vid namn Charlotte. Hon var grym!

Ikväll blir det pärlkväll hos finaste Anna.
Ska bli kul att få knepa och knåpa lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback