För den 25:e smäller det

Idag är det lönedag, som jag har väntat!
Jag vet att jag ska få fyra löner, men har bara fått en idag, och kommer få den stora imorgon.
Men de andra två? Får kolla upp detta. 
Är ju så att man får lön den sista dagen i månaden på vissa arbetsplatser.

Ska bli ruskigt skönt att få lön iallafall.
Har inte gjort av med så fasligt mycket pengar denna månad, men pengarna rulllar ändå iväg på nåt konstigt vis.
Ska försöka spara lite pengar denna månad så jag klarar av att leva, även om jag inte har så mycket jobb efter jul. Ska verkligen tänka mig för!

Åhh vad jag hoppas att jag får mer jobb för dans i halland/region halland efter jul.
Vad ska jag annars göra?
Börjar nog känna mig lite orolig nu, men det löser sig alltid!

Nu ska jag jobba lite, sen är det planeringsmöte inför dansföreställningen Equal ikväll och sen ska jag handla lite grejer till föreställningen.
Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback