För dig ska jag göra det tusen gånger om

God förmiddag solstrålar!
Idag är det sol och svinkallt, ja jag tror det i varje fall för termometern visar -11.
Jag har inte vart utanför dörren, än. Men ska nog snart bege mig iväg för att sätta upp affischer och fixa lite smågrejer på stan.
Mormor har kommit till ett hem här i Fbg så ska passa på att hälsa på henne en sväng med.

Nu sitter jag och jobbar framför datorn och försöker lägga upp en bra strategi för att hinna med allt som ska göras i veckan. Men jag tror inte det ska vara några problem att få ihop detta. Jag intalar mig iallafall att jag har läget under kontroll, det känns mycket bättre då!

Ska försöka hitta röda, svarta och silvriga balonger, hade vart riktigt häftigt, sånna där lite större.
Nu har jag beställt 110 frallor också, tror att det ska räcka!
Åh, är så skönt när man kan bocka av på listan.

Ska iväg och träna bodypump vid två, dagens träning.
Sen får jag se hur jag lägger upp dagen. Just nu känns det lite svårt att veta hur mycket tid jag har. Får nog bli att ta stan nu och sen hem och äta, sen pump och sen hälsa på mormor och sen jobba lite.
Ska hämta grejer på fingerprints med, får bli efter stan.

Nu, fixa sig iordning så man kommer iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback