Från och med du

Jag ursäktar för dålig uppdatering!
Jag har svinkmycket att göra just nu.
Fram till den 5 december kommer dagarna att vara fullkomligt uppbokade.
Nu är det så, och jag ser fram emot det även om jag kommer halvdö på vägen...

Igår var det möte med chefen, ett väldigt positivt sådant.
Ibland behöver man ha ett positivt chef möte för att inse att man faktiskt är grym på något.
Jag kan härmed stolt intyga med rak rygg att jag är en grym projektledare.
Det är ju detta jag ska syssla med!
Känns så självklart.
Nu är jag bara sugen på att gå någon kurs/utbildning i projektledning.
Det får bli ett senare problem att fixa det.

Och vad jag ska göra efter den 10 december när min anställning tar slut?
Antagligen ingenting i ett par veckor, men sen vet jag inte alls...
Men det ordnar sig, det gör det alltid, jag det löser sig, så brukar allt bli, det kommer fixa sig tillslut, som Timbuktu hade sagt.

Annars har jag mest tränat, jobbat och jobbat de senaste dagarna.
Hälsade på mormor igår på sjukhuset.
Har jobbat på nolltrefem både igår och idag, ja jesus vad jag älskar mitt jobb!

Nu ska jag krypa ner, mmmm!
Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback