H&M gillar Lanvin

Ja det borde dem iallafall göra med tanke på att kollektionen släpptes kl.08.00 på shop online och att den var slutsåld efter ett par timmar.

Jag var faktiskt (!) inne imorse och kikade lite på den, men jobbade samtidigt så jag la inte ner något störra
engagemang. Nu ser jag dock att jag gått miste om några riktiga godbitar.

Får väl hoppas på att man har sån tur att det blir påfyllning på shop onlie snart igen eller att det finns lite kvar i butikerna när vi ska till Gbg i helgen.
Kanske inte så tokigt att lägga en rejäl summa på ett riktigt snyggt fodral som man kan ha på 25-års festen.
Då är det ju lätt värt det!

Jo, jag gillar faktiskt kollektionen, den är lekfull men classy.
Jag tycker att mycket påminner om "gaga-style" med stora puffar och armar och veck, vilket jag gillar!
Har några "gaga-style"-plagg som jag gillar och tror faktiskt att det är lite min grej, även om jag mest av allt gillar mina stora mysbyxor och min oversize "the last BOUNCE" hoodie.

Nu, jobba vidare.
Idag ställde jag in träning och allt annat som stod på tapeten för att ägna mig åt jobb och kunna kryssa av på "to do"-listan.
Kom precis på att jag kommer få lön från fyra arbetsplatser denna månad, det gillar vi!
Ciao!

Denna, fast i svart är ju ruskigt snygg, "I got my eye on you"...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback