Hosten är här

Nej jag har inte skrivit fel i min rubrik.
Jag är så fruktansvärt trött på min förkyldning som aldrig verkar ge med sig.
Är det inte snor och nysningar så är det hosta.

Jag känner mig inte speciellt sjuk men jag känner att mitt humör tar stryk av att jag hela tiden går runt och hostar och snörvlar. Inte speciellt kul att aldrig känna sig riktigt hundra.
Och jag vet inte hur mycket jag vågar träna heller.
Ska det aldrig släppa?

Helgen har varit bra!
I lördags var det ginstenfesten vilket alltid är roligt!
Vi åt gott, drack gott och dansade och sjöng.
Jag drack inte speciellt mycket för jag ville inte vara dålig under söndagen då jag skulle på jobbuppdrag.
Det blev en trevlig kväll i mycket gott sällskap och vi kom hem nångång vid ett-halvtvå så det var lagom.

Igår, söndag var jag först ute och gick en sväng med min vän Marta som var i fbg över helgen.
Sen åkte jag till Halmstad Länsmuseum där jag presenterade mitt projekt för kulturintresserade.
Snart är affishen klar för koreografitävlingen, känns grymt och lite pirrigt!

Nu ska jag jobba vidare, mycket att göra idag!
Ciao!


Jag och Anna på festen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback