Jag vill bli miljonär

Helgen har varit kanon!
I fedags började jag och F dagen med att äta sen fruost på Ståhlboms.
Sen åkte vi ner till stranden och tog enmassa kort med min nya jobbkamera.
Det fungerade, utmärkt!
Måste lära mig hur den fungerar innan det ska dokumenteras med den!
Det blev många fina höstkort från stranden.

På eftermiddagen åkte jag till Halmstad och hälsade på mormor, det kändes bättre denna gång.
När jag kom hem hade F sin dotter hemma hos oss som skulle sova över.
Så vi åt, kollade idol, åt enmassa godis och busade hela kvällen tills vi stupade i säng.
Dock hade jag och F svårt att sova då vi ororade oss för att tösen skulle vakna.
Så man sov lite halvt den natten.

På lördag förmiddag åkte vi till Sannarpsbadet i Halmstad och åkte ruschbana hela dagen.
När vi kom hem så somnade jag på  soffan och stensov i två timmar.
På kvällen var jag hos Therese på myskväll med Ida och Emma.
Vi åt och åt och skrattade.

Idag har det varit en lugn dag.
Tog en promenad på förmiddagen och sen bakade vi chokladmuffins med mashmallows, blev riktigt mumsiga.S
Sen åkte jag iväg och tränade, först kondition och styrka i en timma och sen yoga.

Nu ligger vi i sängen och kollar på Slumdog millionare.
Kommer somna vilken sekund som helst, är toktrött.

Imorgon blir det jobb, träning och hälsa på mormor!
God Natt!


Kallt var det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback