Jobba Jobba Joobbaaa!

Idag är det jobb som står på schemat!
Just nu sitter jag på kontoret i Halmstad och har fått gjort en hel del, så det känns skönt nu inför helgen.
Har kryssat av allt på min "att göra lista".

Passade på att svänga förbi mormor på sjukhuset nu på väg hit.
Hon satt upp i rullstol så bara det var ett gott tecken!
Hon sa också ett nytt ord (har bara kunnat säga ja och nej innan), hon sa "bra".
Hon lyfte också på sitt högra ben, högt.
Hon är stark mormor!

Nu har jag precis jobbat klart på kontoret för dagen och slängt i mig två röda pölser med bröd, grymt gott.
Var på tok för längesedan jag var i Danmark och käka korv.

Snart är det dags att dra vidare till nästa jobb på NollTreFem, ska bli kul!
Dock är jag inte hemma förrän tolv inatt, men det ska nog gå bra!

Ha en fin fredag och ha lite fredagsmys åt mig med!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback