Juleljus och Julegröt...

Börjar faktiskt komma i lite jul-mood nu när det är vitt, snöar och folk har börjat plocka fram adventsljusstakarna.
Har precis ätit en stor talrik med risgrynsgröt, så är mätt som en plätt.
Tänkte avrunda med en clementin, snacka om juldofter som innfinner sig i den lilla lyan.

Dock känns det lite tråkigt för jag kan varken julpynta speciellt mycket eller ställa till men julbak.
Får bli nästa jul då vi förhoppningsvis befinner oss i en större lägenhet.
Jag är ju en sucker för att pynta och fixa.
Bara att byta gardiner, rama in foton eller byta kuddöverdrag gör mig lycklig!

Ikväll är det dansföreställning som jag ska jobba med.
Är dock svintrött nu, förstår inte varför, för sov stenhårt hela natten.
Kanske ska sluat ögonen och vila en stund så jag orkar med kvällen. Tänkte jobba lite mellan fyra-sex och ringa runt. Funkar bäst under eftermiddagarna så alla slutat skolan.

Ha en bra dag i snön!


Åhh, lussekatter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback