Kreativiteten flödar i brist på annat

Jag blev trött på att sitta i soffan med datorn i knät och få gråtattacker.
Jag kände att något måste göras för att få mig på andra tankar.

Så kom jag på att jag skulle behöva göra lite julklappar.
Så jag började pärla och nu ligger här 5 snygga armband.
Kreativiteten flödade och jag producerade armband på löpande band.
Vet inte riktigt vem som ska få vilket än, men det blir nog inga problem att bestämma, tids nog.

Nu ska jag dra på mig träningskläderna och köra ett pass combat.
Tror att jag behöver något annat att tänka på.
Har blivit en alldeles för grå och jobbig dag idag.

Mamma och pappa var hos mormor innan.
Mamma sa att det kändes bättre idag att se henne, att hon var lite piggare.
Hon hade till och med vinkat hejdå.
Talet är fortf. borta men hon kunde få fram ett par ord.
Fortsätt frammåt nu bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback