London baby!?

God förmiddag!
Idag tog jag en lång sovmorgon för det behövde jag efter denhär helgen.
Förra veckan var en innehållsrik vecka.
Jag jobbade med mitt projektjobb varje dag och hade mycket att göra, affischering, möten och dyl.
I fredags och lördags jobbade jag på nolltrefem 14.30-23.30 och var jättetrött  i lördags och även igår.
Jag har inte haft någon helt att vila upp mig på utan snarare varit tröttare än vanligt.
Man är ju inte direkt van vid att komma hem efter tolv på natten efter avslutad arbetsdag.
Dessutom tar alla sjukhusbesök mycket energi, så inte konstigt att man är trött.

Igår firade vi pappa på hans dag.
Vi åt gott och hade det trevligt.
Och Svante gick bananas som vanligt med all sin energi! =)
Jag passade på att köra ett bodycombat pass igår eftermiddag och avslutade kvällen i soffan med pizza och världens bästa sällskap, min F.
Vi kollade på Beck och låg och pratade länge innan vi tillslut somnade.

Vi har lite planer på att skippa julklapparna till varandra och istället åka iväg någonstans.
Båda är väldigt sugna på London, så kanske skulle bli en tripp dit i vår.
Ska börja kolla lite på resor/boende, alltid bra att vara ute i god tid!

Idag vaknade jag med halsont på vänster sida och det stramar när jag sväljer.
Antingen är det ett halsvirus eller en början på halsfluss, så skippar träningen idag vilket känns snopet nu när jag kommit in i det så bra.
Får bli en promenad istället i det fina vädret.
I eftermiddag blir det fika med fina Therese!

Nu är det dags att ta tag i dagen!
Må väl!


London 


Kommentarer
Postat av: Amirbeatrice

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-08-30 @ 06:47:01
URL: http://amirbeatrice.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback