Mysfika med en vän!

Kom hem för en liten stund sedan efter att ha haft en riktigt mysig fika med min vän Therese.
Vi drack varm choklad och jag åt wienerkam och en makrone, första gången jag testar denna "poppiskaka" som det bloggas väldigt mycket om just nu. Jag provade en med citronsmak och den var mycket god!

Efter en mysig fika så åkte jag och storhandlade, fick en hel veckas inköp för dryga 300 kr så det är jag väldigt nöjd med. Fick köpt enmassa basvaror såsom mjölk, ägg, juice, bröd, yoghurt, frukt, men också fiskgratäng, mussaka, glögg och pepparkakor m.m. Känns som en bra matkasse jag fick med mig hem!
Jag försöker bli lite nyttigare vad gäller mat och skippar enmassa onödigt, och det känns som att det funkar bra. Istället för godis så äter jag nötter och ibland en ruta mörk choklad. Salta mandlar är verkligen supergott!

När jag kom hem resade jag i skafferiet och fick det riktigt snyggt där, så jag känner mig nöjd.
Idag har jag inte jobbat så mycket men det skulle jag inte heller, för jag behövde ha en liten "pyssla om mig"-dag och just nu känns det mycket bra. Dock känns det obehagligt när jag sväljer så jag skippade träningen idag.
Får ta igen det imorgon om jag mår bättre då!

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback