Ni kommer garva läppen av er

Eller inte, för idag har jag inte mycket uppiggande att bjuda på.
Jag har inte ens varit utanför dörren idag, sjukt deprimerande hehe.
Nej, det har snöat hela dagen och somsagt har jag ingen bil, förrän ikväll, så här har inte hännt speciellt mycket.
Jag har jobbat mest.

Såg dock en repris av "Robins" då Håkan Hellströmm var med.
Jösses vad jag gillar den snubben!
Hans senaste album är inte heller så pjåkigt.
Kan hålla med de som säger att "han inte kan sjunga", visst han har inte världens vackraste röst, men ibland behöver det inte handla om det. Han har känsla, ruskigt mycket mer känsla än vad någon med vacker röst någonsin kommer att ha.
Har man sett Håkan live någongång så vet man vad jag snackar om.
Håkan är kung, så är det bara!

Nu ska jag städa lite här, ta en lång dusch och sen kommer F hem och då blir det att handla inför kvällen!
Imorgon drar vi till Gbg och blir borta hela helgen hos fina Marta och hennes sambo.
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: frida

shelley!

2010-11-26 @ 17:18:30
Postat av: Jakubkornelia

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-04-05 @ 11:10:12
URL: http://jakubkornelia.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback