Nu är det dags för morfin

Ja, då var det dags att krypa till kojs med lite morfin i kroppen.
Har nästan börjat tro att jag blivit kvitt från hostan och inte behöver någon hostmedicin, men jag ska nog ta den, vill inte ha det som inatt och vakna och vara helt förstörd.
Men jag är emot allt som heter mediciner, jag tror inte på att ett piller kan läka något i kroppen och sen är det bra. Nej, där är jag skeptisk!
Dock fick fina doktor Charlotte mig att känna mig lite mer positiv till vården.
Så vi får väl se.

Ikväll= pärlkväll hos Anna.
Fick gjort helt galet mycket fint, det sprudlade idag och jag känner att jag kommit in i pärlandet nu.
Ja, snart är det dags att börja sälja av en del.

God Natt kära vänner och bekanta, god natt!


Dessa gjorde jag ikväll!


Kommentarer
Postat av: Laila

:):)

2010-11-24 @ 14:21:34
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback