Pressmeddelande

Nu har jag precis skickat ut pressmeddelande till både tidningar, radio och tv.
Känns riktigt pirrigt att se om det är någon som hör av sig.
Om int så kontaktar jag dem snart igen.
Jag hoppas att dem förstår att mitt projekt "Skapa Dans Koreografitävling" är stort!

Helgen var en topphelg, 10/10 badbollar.
I fredags var det bara en lugn kväll hemma för mig och F.
I lördags förmiddag åkte vi iväg mot götet.
På vägen körde vi förbi freeport för att spana in den nyöppnade Odd Molly butiken och självklart fick jag med mig en godbit hem. Men det är galet vad ett Odd Molly plagg kan kosta, till och med när det är en outlet.
Men det var värt det, om det var!

Kom fram till Göteborg vid halv ett och mötte upp Marta och Magnus.
Sen drog vi iväg för att handla mat och dryck.
Dagen var mycket trevlig och mysig. Tog en lunch i haga och passade på att andas in lite jul.
Sen åkte vi hem till Marta och Magnus och åt en härlig middag bestående av risotto och rostas och till efterrätt blev det vaniljpanacotta med hallon. Allt lagade vi tillsammans vilket var kul!
Vi hade planer på att gå ut men skippade den planen ganska sent då vi märkte att det var lika trevligt att sitta och prata hela kvällen. Kom inte i säng förrän halv fyra, galet men trevligt!

Igår gick vi till stan (i gbg) och käkade brunch sen åkte vi hem på eftermiddagen.
Hade en riktigt trevlig helg i gott sällskap.

Idag blir det jobb för hela slanten, vilket det också blir resten av veckan.
Tävlingen är ju på söndag, helt galet!!!
Falkhallen i Falkenberg söndag kl.17.00, entré 50kr.
Det är där det händer!


Jul i Haga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback