Puts väck

Kom för en stund sedan hem från tjejmiddag hos Eva, det var mycket trevligt!
Hade tänkt att avnjuta de sista timmarna av måndagkvällen i soffan med F, men...
Han ringde mig när jag var hos Eva och berättade att hans samåknspartner som kör denna vecka ringt honom och vill åka ikväll istället för imorgon, då det ska bli snökaos.
På ett sätt känns det skönt att de istället åkte idag men samtidigt känns det pisstråkigt att inte fått säga hejdå.
Nu kommer vi inte ses förrän på söndag.
Men vi har haft en grym helg!

Hade riktigt trevligt hos Eva, god mat = kycklingwok och smaskig efterrätt = vitchokladmousse med hallon och passionfrukt. Ja det var helt sjukt gott.
Nu är jag gottesugen igen, men ska försöka hålla emot.
Jag är en godisgris!

Var och hälsade på mormor innan på sjukhuset.
Kändes bättre idag.
Känslan var bättre iallafall.

Nu ska jag sussa och vänta på att F ringer och säger att de är framme.
Natti!



Älskade, älskade mormor, kämpa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback