Så mycket bättre om vi är tillsammans

Hej hej hallå dagboken!
Jag sitter och jobbar jag.
Håller på och ringer runt till alla dansgrupper som ska vara med på koreografitävlingen.
Jag känner lugnet, alla pusselbitar är på plats och jag känner att jag gör ett GRYMT jobb.
Ja, jag klappar mig på axeln och skäms inte, no no.
Det ska man inte göra, varför vara "jante-svensk" och tycka illa om allt man gör?
Vem blir lycklig av det? Inte du själv iallafall.

Är ashungrig, men vill ha fixat med lite innan jag lägger bort detta och fixar foodie.
Men det är nog dags nu, för annars blir jag grinig och trött.
Sitter och lyssnar på "så mycket bättre" tolkningar och gillar det, mycket!

Var på möte i Halmstad i eftermiddags på nolltrefem och jag tror det kommer bli en grym vår där!
Hann även shoppa med mig två snygga fodral från H&M, yey, imorgon kommer lönen! =)

Ciaooobata


WOLLÁ!


Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 23:41:35
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback