Skumpa och praliner

Ikväll ska här firas!
Jag ska bjuda F på fläskifilégryta med svamoi och färskpasta till det.
Kommer även överraska med skumpa och efter maten blir det chokladpraliner från Åres Chokladfabrik.
Ska iväg och köpa de snart. Vet att dem säljer de på en blomsteraffär och de har öppet till tre idag.
Skulle hyrt en film med vilket jag glömt bort, får fixa det efter jag handlat mat och chokladpraliner.

Det som ska firas är den godkända c-uppsatsen.
Ska fira med Helena någon dag med, får se när, men jösses vilken befrielse detta är.
När jag tänker på det så går det en varm stråle genom hela kroppen och jag blir varm och glad.
Måste vara ett gott tecken på något som legat och skavt i kroppen som är på väg bort.

Igår var det mykväll hos Nicke och Lovisa, mycket trevligt.
Åt enmassa godis, tjötade och kollade idol.
Jag och F tog en hamburgare på Burger Inn innan vi åkte hem till dem.
Perfekt fredag!

Nu ska jag iväg óch fixa lite innan klockan springer iväg.
Sen blir det chill i soffan innan det är dags att börja med maten.
Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback