Snökaos?

Det skulle bli total snökaos idag sa dem igår på både radio och tv.
Först undrar jag var snön är, sen undrar jag var kaoset är?
Ok, att det blåser lite, men inte mer än vanligt.
Iallafall, det blev inget snökaos, känns skönt!

Började dagen med en sovmorgon, inte okey.
Måste verkligen skärpa mig och gå upp när klockan ringer istället för att ignoera den och tänka "äsch, jag lägger ju ändå upp min arbetsdag som jag vill, kan ju jobba i eftermiddag istället".
Från och med imorgon är det skärpning som gäller!
På torsdag ska jag på möte 08.30 så det gäller att mina nya vanor infinner sig redan imorgonbitti.
Ska försöka lägga mig tidigare än vanligt idag med, jag får vännt tillbaka dygnet som det ska vara.

Fixardag idag:
* Jobbat, planerat och postat enmassa viktiga jobbrev
* Fått hjälp av pappa att byta till vinterdäck på bilen
* Promenerat till motionshuset (40 min) och kört ett pass bodypump
* Pluggat med Helena och gjort klart (!) uppsatsen, förhoppningsvis

Känns som en bra dag. Har hunnit med mer än vanligt och klockan är inte ens sju.
Ska snart stoppa något i magen och sen läsa igenom uppsatsen en sista gång innan den åker iväg till examinatorn.

Ha en fin kväll, alla ni som läser, vilka ni nu är...


eller inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback