Tapetsera stan

Har precis kommit hem efter att ha vart ute och "tapetserat stan".
Jag håller på att marknadsföra mitt dansprojekt och åker just nu runt med affischer till alla håll och kanter för att tapetsera upp mitt buskap: "kom och se koreografitävlingen den 5 december".
Får bara hålla tummarna för att det kommer lite folk med!

Dessvärre hann jag inte gå runt i "hela" stan innan affischerna tog slut.
Så jag får ta en sväng imorgon med. Men det är ju positivt, att så många tar emot affischen.
Inte så konstigt egentligen för den är jäkligt snygg, tack Valon!

Ja jösses vad jag har smilat in mig hos affärsfolket i stan, inte en enda sa nej.
Men hur lätt är det när man står där med tindrande ögon och ett stort brett smajl?
Och dessutom är jag fruktansvärt trevlig också! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback