Tiden går fort när...

...man har roligt.
Och det har jag väl nu antar jag med tanke på att tiden rinner iväg.
I veckan blir det mycket jobb, dock hinner jag inte jobba speciellt mycket idag, så jag passade på att göra enmassa jobb igår eftermiddag. Var faktiskt skönt att jobba på en söndag, kände ett annat lugn i det man gjorde då.

Måste kontakta media i veckan och kalla till presskonferens, mitt störtsta hinder, men jag ska ta mig över det.
Annars är det mesta glasklart inför projektet.
Men så tar det slut snart, vilket känns otroligt tråkigt.
Och vad händer sen?
Det får tiden utvisa, och ödet.

Denna vecka är jag utan bil då min kära sambo har min bil till Växjö och hans står här, sönder.
Så det blir att cykla.
Synd att det är ruskväder med regn, men "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder".

Nu ska jag jobba, fixa och sen blir det gymmet med Anna.
Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback