Vad hände?

Jag vaknade innan klockan ringde idag och kände mig utvilad.
Klockan åtta var jag uppe på benen och fixade lite, ringde bla.a. kanslisten i teaterföreningen för att redovisa gårdagens föreställning och fixa taxi åt dansarna till förmiddagen.

Sen la jag mig i sängen och kollade på Vakna med the Voice och njöt av att ha en lugn morgon under täcket framför tv:n. När Voice var över kände jag mig hungrig men beslöt mig för att kolla nyheterna.
Plötsligt vaknar jag av telefonen ringer.
Jag blir förvirrad, för jag var inte medveten om att jag somnat.
Det var ett viktigt samtal rörande jobbet men jag kände mig pigg i huvudet så det blev ett bra samtal trots att jag var lite groggy precis i början.
Sen när vi pratat klart så fick jag magkramper och har det fortfarande. Har jätteont i magen, hoppas det snart går över.

Det är oroväckande att jag vaknar, känner mig pigg och utvilad, men efter en timma stensomnar och vaknar två timmar senare. Tror det beror på att jag har mycket att göra nu och att sömnen tar stryk av det. Därför blir jag ofta trött på eftermiddagarna, trots att jag sovit fler timmar än jag egentligen behöver.

Nu ska jag sätta igång och jobba, idag är stora jobbdagen innan helgen, så jag kan vara ledig då!



Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-26 @ 14:21:28
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Mikailhelen

God bless you

2011-03-28 @ 12:38:33
URL: http://mikailhelen.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback