1,65

Jag har alltid varit kort.
Jag är fortfarande kort.
Jag känner mig inte speciellt kort, men jag är det, sägs det.
Jag är exakt 1,60.
Hade gärna varit 5-10 cm längre, men det är ju inget man kan hjälpa.
Men idag, idag är jag längre...

Idag hade de "förfest" hos min frissör.
Det innebar att man fick gå dit bli tvättad, fixad och stylad.
Sen fick man ge de pengar man ville och pengarna gick till bröstcanserfonden.

Så jag och Anna drog dit strax efter lunch och blev tillfixade.
Efter en timma kom vi ut från salongen i häftiga frissyrer och med varsin produkt, som vi fick som gåva.
Jag har ju ganska kort hår men det blev en cool frissyr.
Har två små inbakade flätor på ena sidan (och så är jag snaggad på den andra).
Det andra håret står upp/bak, som en kammad tuppkam. Usch vad svårt att förklara.

Nu är kläderna på, sminket på, naglarna målade och jag är redo för fest!
Hoppas F kommer hem snart bara så vi får in älgköttet i frysen och kan åka iväg snarast möjligt!

Trevlig kväll!
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback