Andra(s) bullar

Min presentation i Varberg gick bra.
Kom dit i sista sekunden med andan i halsen.
Ja, jag trodde att jag visste hur man hittade dit, men icke.
Jag körde omkring som en vilsen höna, tillslut fick jag hjälp av en snäll man som visade vägen.
En minut i tjugo i var jag på plats. Tjugo i kom läraren ut och hämtade in mig.
Men det gick bra, och det känns som att de fick all info. de kunde tänkas behöva.

När jag kom hem hade jag stora planer på att baka bullar.
Pratade med mamma i tel och hon sa att jag kunde komma hem och baka hos dem, men att hon inte var speciellt sugen, för hon hade redan enmassa bullar hemma. Mamma jobbar på bageri.
Så jag slog bort tanken på bullbak och började göra lunch.
Då knackade det på dörren och utanför stod mamma med en påse kanelbullar.
Mammor är allt för bra tycker jag!
Speciellt min mamma!

Nu blir det träning.
Är toktrött men tror att lite step kan få mig piggare!
Tjoflöjt!


Grattis på din dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback