Another grey day

Ja, idag är det fruktansvärt grått och tråkigt väder.
Fy katten vad höstruskigt det är.
Hade det vart sol ute hade jag åtminstone kännt för att gå utanför dörren, men nu är det inte speciellt inspirerande.
Ikväll får det nog bli en sallad från Stantons efter träningen.
Längtar till fredagsattacken, den är grym!
Hoppas att den kan ge lite skön energi inför helgen.

Imorgon är det stor fest i Vessige.
Helt ärligt är jag inte speciellt sugen på fest just nu.
Hade bara viljat ha en lugn helg.
Men, självklart måste jag gå på den.
Annars hade Magnus blivit besviken.
Det ska bli kul att träffa lite gamla vänner iallafall.
Hoppas det är god mat med! =)

Tror nästan jag har jobbat klart för veckan.
Har gjort allt jag kan för denna vecka helt enkelt.
Blev väldigt mycket jobb i början av veckan och lite mindre nu på slutet.
Men det är så det brukar se ut!

Dock ett litet orosmoln över jurryordförande...

Ha en fin helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback