BB Chock

Nej, jag har inte vart på BB, nej jag ska inte ha barn, nej jag är inte gravid.
BB=blondinbella har blivit singel. Hon och Nils har gjort slut.
Jag, som inte är mycket för skvaller, kändisar eller nåt som har med sånt att göra känner mig berörd, chockad.
Jag har läst Blondinbellas blogg i flera år. Jag tycker att hon är häftig för att hon är en stark tjej som vågar ta för sig och har lyckats bra i livet, för att vara 20 år.
Jag vet, jag vet "hon har fått hjälp av sin pappa", "hon var rik från början" bla bla bla.
MEN jag tycker ändå att hon är häftig. Hon vågar!
Tänk om man hade varit sån i 20-års åldern. Nej, somsagt, häftigt!

Iallfall, jag har följt hennes blogg i flera år och på nåt sätt känns det då som att vi känner varandra.
Jag vet att vi inte gör det, men man vet ju väldigt mycket om henne och hennes liv.
Idag läste jag på hennes blogg att det tagit slut mellan henne och Nils.
Och jag är chockad och jag fick ont i magen. Kände med henne.
Ja, så är det.
Inte likt mig, men, ja.

Nu ska jag äta, är hungrig efter ett hårt bodytonepass i förmiddags med Therese.
 


Cool brud som vågar ta för sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback