Blågrönt tema

Lördag Lördag Lördag.
Toppenfint väder, funderar på en joggingtur eller långpromenad.
Hade kanske inte varit så tokigt?!?
Men, orkar jag?
Lördag är vilodag.
Men samtidigt måste man ju passa på när det erbjuda sånt fint väder...

Vaknade ganska sent idag, tog sovmorgon.
Skippade skivstångspasset!
Åkte till mamma och pappa istället.
Mamma hjälpte mig att färga min utväxt.
Går liiiite åt gula hållet, men det ska nog bli bra med lite silverschampo.
Funderar på om jag ska bli mörk igen, vi får se.

Ikväll är det fest på ekholmen.
Magnus och Lina fyller 45 år ihop.
Det är blågrönt tema.
Tror jag kör på enkel outfit, typ svar eller vitt och med gröna och blåa detaljer.
blir enklast så.
Jag äger knappt några blåa/gröna kläder, iallafall inga finkläder.
Och är det fest så är det.
Är la sådär taggad för fest, men det ska nog gå bra, ändå.
Äsch, ryck upp dig Frida, skärpning!

Nu, ut i solen och rycka upp sig!
Ciao


Kanske blågrön sminkning?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback