Bra lördag!

Dagen började bra med ett pass bodypump.
Helt galet mycket folk var där.
Blev helt slut och ökade lite på vikterna så det var slitigt.

Efter träningen åkte jag hem och duschade, sen kom mamma och hämtade upp mig.
Vi drog in till stan för att köpa mat och kolla lite i affärer.
Åkte sedan hem till mig för att luncha.
Det blev tomatsoppa och olivbröd, riktigt gott.
Nu känner jag mig trött och mosig så slöar lite i soffan.

Ikväll ska vi iväg till F:s kompis och spela spel och käka äppelpaj!
F har varit och jagat sedan fem imorse och är fortf. inte hemma.
Usch stackars att vara ute i detta ruskväder.
Dem hade iallafall fått skjutit en älg så det var ju kul.

Nej, nu ska jag krypa ner i soffan!
Mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback