Dags att släppa taget

Ja, nu är det fasen dags att släppa taget.
Min förkyldning verkar aldrig ge med sig.
Har varit förkyld från och till i en månad nu.
Det som gör mig mest upprörd är att det inte blir någon reda med träningen.

Dock pallrade jag mig iväg till spinningen igår, det var skönt.
Börjar komma in i spinninggrejen nu.
Har aldrig varit speciellt förtjust i det innan, men nu tycker jag till och med att det är kul.
Har börjat fatta grejen, hur man ska göra och när man kan ta i tills man svimmar.

Igår fick jag sakta ner rejält en gång efter att pulsen var så hög att jag inte kunde kontrollera andningen.
Sjukt läskigt.
Men efter att kört lätt i någon minut så var det på det igen.

Hoppas på att kunna köra attackpass i eftermiddag.
Ikväll blir det fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback