Första dagen på nya jobbet

Idag har det varit en lååååång dag.
Ställde klockan på åtta och låg kvar i sängen och kollade på vakna med the voice.
Gick upp och åt frukost = valnötsscones och yoghurt med flingor.
Gjorde mig iordning och drog iväg till Halmstad för att jobba några timmar på kontoret.
Fick gjort en hel massa och hann även med lunch med Magnus, en vän som också jobbar i Halmstad.

Kl. 14.30 började mitt jobb på nolltrefem, mitt nya jobb som jag har upptill projektledarjobbet.
Var min första dag på det jobbet idag.
Mitt nya jobb är ett väldigt häftigt jobb.
Jag är nog världens lyckligaste med världens bästa jobb!
All personal är störtskön, vi är en väldigt ung liga vilket gör allt så mycket roligare.
Längtar till fredag då jag ska jobba där igen, men då slutar jag inte förrän 23.30.
Vardagar slutar man 21.30.

Nu är jag dödstrött med alla nya intryck.
Ska snart krypa ner, måste bara orka borsta mina tänder först.

God Natt kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback