Friday night and the lights are low

Jaha, då var det fredagkväll och mörkt är det ute.
Helt galet hur fort det egentligen går. Var ju ljust nyss.

Har precis tryckt i mig en kycklingsallad från stantons.
Med currysås och världens godaste fralla till.
Men nu är jag mätt som en plätt och kroppen är toltalt slut.
Det var en galet hårt attackpass idag.
Ja, holy macaroni!
Det var nytt pass vilket innebär att det var två ledare som höll i det.
Var faktiskt himla kul.
Lite basketinspererat.
Tio minuter in i passet var jag redan helt slut, men på något konstigt vis så klarar man det ändå.
Funderar på att köra bodypump passet imorgon, men gillar mest Lisas pump, och det är inte hon som har det, så jag drar mig lite för att gå dit. Kanske får bli gym istället. Men pass är ju himla kul!

Ikväll blir det idol och tidigt i säng.
Ha en fin fredagskväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback