(F)Ullared

Fy vilken dåig idé jag hade idag.
Fick för mig att jag var sugen på att åka till gekås en sväng.
Sagt och gjort.
Ringde Eva och hon var på en liten tur.

Strax efter halv två åkte vi och strax innan fyra kom vi hem.
Då hann jag släppa av Eva, hälsa på i brorsans hus och handla mat på vägen hem dessutom.
Alltså blev det inte något långbesök.

Det var väldigt mycket folk där.
Men vi visste vad vi skulle ha.
Behövde diskmedel, tvättmedel, deodorant och annat tråkigt.
Köpte Håkan Hellströms nya album också, hoppas på det bästa!
Passade även på att köpa taccogrejer till kvällen.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på förkväll.
Känner mig väldigt trött. Blir alltid det efter gekås besök.

Trevligt fredagsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback