Grannfejd

Blir så less.
När jag vaknade imorse så bankade det i väggen, sådär riktigt högt att man nästan undrade om grannen ville ha kontakt med mig eller om det var en hylla som skulle upp.
Det höll på ända tills jag åkte iväg.

Nu när jag kom hem ikväll så höll de fortfarande på.
Väggarna är nog tunna för det är HÖGT!
Strax efter nio slutade det.
Skönt tänkte jag.
Men nej, då börjar fanskapet såga.
Kvart över tio höll de fortf. på så jag gav upp att lägga mig.

Nu har de precis slutat.
Är det verkligen ok att bygga om till över tio på kvällen?
Tänk om jag hade haft barn, de hade ju utan tvekan vaknat.

Grannfejden, here we come!!! ;)


Snart kommer Aschberg hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback