John Lennon 70 år

Idag hade John Lennon fyllt 70 år.
Men han blev bara 40 år.
Det är häftigt att hans (och Beatles) musik fortfarande är så populär.
Jag tycker väldigt mycket om hans musik.

När jag var liten, sådär i tonåren och hade blivit upp över öronen förtjust i Spice Girls så sa jag till min pappa att Spice Girls kommer bli större än Beatles.
Min pappa, som är ett riktigt Beatles-fan skrattade och retade mig om att vi skulle slå vad om det.
Jag trodde helt ärligt att Spice Girls skulle bli större.
Men så blev det inte, pappa vann och jag gillar dessutom Beatles numera.
Som det kan bli...

Nu ska jag göra mig snygg inför kvällen!
Lite mer sugen på fest nu.
Har köpt lite snax så ska ha egen förfest med snacka och en sommersby äppelcider, mmm.

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback