Lång natts sömn

Somsagt mådde jag inte så bra när jag gick och la mig igår.
Kom i säng redan klockan nio, har inte hännt sedan jag var barn.
Låg en stund i sängen innan jag somnade och fullkomligt njöt av mörkret och tystnaden, inte likt mig.
Vaknde klockan fyra imorse och kände mig utvilad och pigg, men tvingade mig själv att somna om.
Vaknade strax efter åtta, utvilad och utan migrän.
Dock känner jag att mitt huvud är lite överansträngt och känsligt idag. Rör jag mig för hastigt så vill huvudet säga ifrån.

Nu har jag jobbat i några timmar och mycket har blivit gjort.
Ska maila 20 mail till alla workshops deltagarna inför den på onsdag.
Det kommer ta sin tid att leta upp alla mailadresser.
I eftermiddag blir det träning och ikväll möte med teaterföreningen!

Ha en fin dag i höstsolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback