Little miss project


Idag har dagen ägnats åt jobb jobb och jobb.
Åkte till Halmstad imorse och jobbade några timmar på kontoret.
Sen hade jag projektpresentation på Sturegymnasiet på förmiddagen.
Tror och hoppas på att det fanns många dansglada elever där.
Efter presentationen gick jag tillbaka till slottet, ja det är där jag har mitt kontor.
Inte illa pinkat va? ;)
Självaste landshövdingen bor i samma hus. Ja, ni såg rätt, han bor där.
På eftermiddagen var det dags för möte med min ekonomiassistent.
Första gången jag träffade henne så det var trevligt.

Efter jobbet åkte jag hem till Falkenberg, åt lite och sen kom F hem.
Vi åkte och hämtade hans bössa och sen åkte vi till Ullared med den. Han skulle nämligen få hjälp med sitt kikarsikte. Så jag och mamma (som också åkte med) passade på att ta en runda inne på gekås.
Hittade inget kul, ville bara därifrån så fort jag kom innanför dörrarna.
Bästa köpet var nog hårfärgningskammar.
Tror mamma ska få ge sig på min hemska utväxt nu i helgen.

Nu ska jag nog läsa en av de pocketböckarna jag köpte idag, fick med mig tre st hem.
Så nu ska jag nog ha att göra om kvällarna medan jag dricker mitt "rabarber med grädde" thé och äter min mörka choklad.
Ja, sånt får man pyssla med när man är särbo om veckodagarna.

Trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback