Migrän?!?

Fykatten vad är det som händer?!?

Efter bydycombatpasset så drog jag hem till mamma och pappa med lite thailnat. Det var fantastiskt gott!
Efter vi hade ätit blev jag lite yr och så flimrade i vänster öga.
Jag har haft migrän två ggr i mitt liv så jag kände igen det som höll på att hända.
Därför gick jag in i vardagsrummet och la mig på soffan med släckta lampor.
Efter en dryg kvart hade det lugnat ner sig så jag gick upp till tv-rummet där mamma och pappa kolla på bingolott. Dock kom migränen tillbaka och så försvann den, och så kom den igen.
Efter en timma gav jag upp och åkte hem.

Nu är jag hemma och mår inte helt bra.
Hade tänkt se söndagsfilmen, men tv kan jag inte kolla på.
Är väldigt ljuskänslig.
Nu ska jag inte skriva mer, ifall det börjar flimra igen.
Täckt detdär!

Fy för migrän!


Migrän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback