MIN TRÖJA!?!?

Satt och kollade igenom gamla bilder på facebook och såg min gamla härliga rosa SVEA-tröja.
Läste snabbt igenom kommentarerna och upptäckte till min fördärvan att där låg en kommentar sedan juni 2009 som jag inte sett. Där står det att en tjej fått med sig min tröja hem efter en resa vi var på.
Vi umgås inte, så jag känner henne inte. Iofs. tycker väl jag att tjejen i fråga (eller hennes syster) borde kunnat lägga ner lite mer krut i att få tag i mig, för känner mig, det gör de.

I vilket fall har jag letat efter denna tröja väldigt länge.
Senast förra veckan gick jag igenom enmassa kassar med gamla kläder hemma hos mamma och pappa ifall jag råkat lagt den i någon av dessa.
Hade nu, efter typ två år gett upp hoppet om min tröja när jag plöstligt såg denna kommentar.
Trodde den var glömd i Gävle, när jag pluggade där.

Mailade tjejen i fråga på en gång, men hon var inte säker på att den fanns kvar.
Fy fy fy om den inte gör det, då blir jag väldigt ledsen...
Håller mina tummar och kommer drömma om min rosa svea-tröja...


Här är den och det var här den försvann...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback